Thursday, December 25, 2008

updates!!

salam 'alayk dari pj..

ampun dan maaf saya dahului kerana sudah lama tidak mengisi ruangan yang ada di blog ini. saya sudah pun meletakkan nama baru di blog ini, cuma saya masih perlukan pandangan anda sekalian. saya juga telah mengambil sedikit masa untuk mencari latar yang baru, tetapi nampaknya, tiada yang bersesuaian. maka, saya inginkan pertolongan daripada beberapa pihak yang pakar dalam menambahbaikkan blog ini.

dan untuk pengetahuan, peperiksaan pertengahan semester saya akan tiba dalam masa kurang satu minggu. jadi, kesibukan saya sememangnya akan bertambah.

apa yang perlu anda lakukan:

1. berikan pandangan tentang nama baru ini.
2. cadangkan latar yang menarik dan laman sesawang latar berkenaan bolehlah ditunjukkan kepada saudari kamilah.
3. minta kepada saudara hidayat supaya dapat menyumbangkan gambar2 sekolah yang menarik untuk dilengkapkan dalam blog ini.
4. [senarai seterusnya akan saya cuba tambahkan dari masa ke masa]

sekian.

No comments: